Politica de retur

Ultima actualizare: 17.07.2025


Produse livrate

Produsele noastre sunt bauturi proaspete, preparate la comanda si destinate consumului imediat. Din acest motiv, nu putem accepta retururi standard, intrucat produsele nu pot fi reutilizate sau revandute.


Situatii in care se poate solicita rambursarea

Desi nu acceptam retururi, oferim rambursari sau inlocuirea produsului in urmatoarele cazuri exceptionale:

  • Bautura a ajuns varsata intr-o masura semnificativa
  • Bautura primita nu corespunde cu produsul comandat
  • Bautura este stricata (spoiled) in momentul primirii

Procedura de solicitare a rambursarii

Daca te afli intr-una dintre situatiile de mai sus, te rugam sa ne contactezi imediat dupa primirea comenzii, la adresa matcha@matchajaja.ro sau telefonic la 0735 513 185, atasand preferabil si fotografii care sa evidentieze problema.
Echipa noastra va analiza cazul si va decide daca este eligibil pentru rambursare sau pentru inlocuirea produsului.


Termen pentru reclamatii

Orice reclamatie trebuie facuta in cel mai scurt timp posibil de la livrare, ideal in maxim 2 ore de la primirea produsului, pentru a putea verifica situatia in conditii reale.


Produse exceptate de la rambursare

Nu oferim rambursari pentru produse consumate partial sau total dupa livrare, produse care nu mai sunt in starea initiala, sau produse pentru care nu se poate demonstra problema reclamata.


Alte mentiuni

Matcha se oxideaza si isi poate schimba gustul daca nu este consumata imediat. De aceea recomandam consumul bauturilor la scurt timp dupa livrare.
Ne rezervam dreptul de a refuza rambursarea daca cererea nu respecta conditiile de mai sus.